Samgyupsal for dinner!!

kalo tgk citer2 korea, diorg suka makan samgyupsal, ekspressi muka diorg masa makan pulak macam menggambarkan samgyupsal  memang sedaaaappp giler hingga menjilat jari la....membuatkan nafsu makan aku pun membuak-buak....haha

tapi, kalau korea, samgyupsal tu diorg guna daging vavi (alamak,,haram tu~)
tapi ia tetap x membataskan kebolehan orang-orang kat malaysia ni nak buat samgyupsal..hahahaha

hae jin ngan dae sung makan samgyupsal kat family outing

victoria n nickhun makan samgyupsal gak...
meh tengok orang malaysia nak makan samgyupsal...daging vavi tu,kita ganti ngan daging lain yang sedap lagi halal yer...
ikan bakar pun bole la....

kaviar??ok jer..

ermmmmm.....

bahan paling penting untuk samgyupsal


sos cili, thousand island, mayonis, dll...


yeah...samgyupsal dah tersedia..cam lazat jer kan...

sekarang tgk pulak ekspressi muka orang malaysia biler makan samgyupsal....

tercapai gak impian my kazen, nadiah, nak makan ala2 orang korea...haha
samgyupsal cik izam ada tambah lobak n tomato
my kazen, icah, makan samgyupsal ngan sambal kicap..jjang!
samgyupsal paman nor ada kaviar...wau!!
akhirnya, semua orang makan samgyupsal ikut citarasa sendiri...x sempat da nk snap gambar coz aku pn sibuk buat samgyupsal utk diri sendiri....keke



7 comments:

  1. sampai hati korangggggg!!!!!!!
    Dina tak makan ke??

    ReplyDelete
  2. malay version hahaah
    kimchi malaysia, kerabu boleh??

    ReplyDelete
  3. arul ash: memang sedaaap pown..keke

    ReplyDelete
  4. sally: kerabu = kimchi???
    bole la tu...aku baca kat blog ko,ko makan kimchi malaysia...haha

    ReplyDelete

let's komen-mengomen..