Free WiFi

lupakan PI Wimax, Celcom broadband, Maxis broadband apatah lagi Digi broadband...errrr...ade ke yg guna broadband digi??hehehe....
untuk mereka yg x kenal lagi,,,meh sini aku nk memperkenalkan.....WiFiSky...woot~woot~
ape tu?ape tu? 
(tengok pic....)


benda ni pakcik aku yg bagitau kat aku....sebagai seorang bos yg berdedikasi dan demi menjimatkan bil bulanan company, maka beliau pun membeli benda-alah ni..

peace yo! gua memang power gadget cambest cam ni

pebenda ni? 
alamak...soriiii....lupe lak nak story kat korang...hehe
benda ni beroperasi untuk mencilok wifi yang sedia ada kat tempat korang. kompem2 la orang yg pasang wifi tu pasang password kan...konon x nak bagi kiter cilok la password dier...tapi,,dengan berbekalkan teknologi cambest ni, password sesusah mana diorang letak pun, korang bole crack....hahahaha

gembira jer on9 free tiap2 hari
(identiti dirahsiakan!)


harga boleh tahan murah la...rm60 jer (errrr....murah la tu kan)
bayar broadband celcom pun rm68 tiap bulan....
aku tgk kat lowyat diorang jual rm55...sekarang da murah lagi la kot.....hehehe

nota kaki: kalo bawak g U best ni...

0 comments:

Post a Comment

let's komen-mengomen..