The Last BBQ

semalam tanggal 6 oktober 2011, secara x rasminya aku dah habis sesi pengajian diploma..... Ya Allah,,macam x percaya jer, sekejap sangat rupanya 3 tahun tu....hrmmm....

memandangkan kitorang ni dah habis, so Puan Rohaiza (lecturer kimia kitorang) dah awal2 suruh kitorang semua datang rumah dia...nak buat makan-makan....dan dengan x malunya masa kat dalam kelas kitorang mintak bbq....hehe...sangat x malu kan....dah la puan nak bg makan free,, mintak macam-macam pulak..hehe...

memandangkan hanya Fiqa sorang jer yang ada kereta, so Fiqa pun terpaksa la buat 2 trip hantar kitorang gi umah puan...thanx Fiqa =) suka la ayat Fiqa "sorry la...kereta Fiqa kecik...x muat..." eeeee...at least ada kereta gak tau! Saya kereta sorong pun x ada....hehe...


Aku, Hanis, Dila n Fa datang 1st trip, so kitorang pun gi la tolong potong+makan apa2 yang patut kat dapur....kekeke

bahulu gulung~
aku xcited giler tengok alamt bahulu gulung tu dari tg karang...hehe

ni la Puan Rohaiza..beliau tengah masak nasi goreng~

ni la tembikai yang aku potong....tiap kali potong mesti masuk mulut...hehe



masa yang dinanti-nanti kan.....BBQ!!



Rumah Puan best giler sebab ada banyak benda untuk bermain....

nampak cam bergegar x???memang gegarrr pun...

ni la hasil nyer bila nak snap pic sambil main benda ni....hehe...
apa nama mainan ni??shaker kot...haha

ada bola besar n kerusi urut sekali....omo~

anak+anak buah puan semua peramah+bijak...siap bg kitorang baca buku lagi...

buku kraftangan

buku resepi
aku n wany siap amek resepi nugget ayam tau...

and satu lagi buku yang aku baca tengok tapi x habis....


kat rumah puan ada sorang perempuan mat saleh...anak angkat puan sebenarnya...dari German..nama melayu Nadia..nama omputih aku x tau!haha..tapi dier pandai cakap melayu "sikit-sikit" (buat slang omputih)

abaikan muka ku yang sememeh...baru lepas rewang kat dapur...hehe

dan akhirnya pukul 10 semua pun chow!

nota kaki: sedey..sob..sob..

0 comments:

Post a Comment

let's komen-mengomen..