Seyogia

Aimi introduced me to a book, Seyogia by Amal Hamsan. She said "aku dah banyak kali baca buku ni..tapi still nangis.."

And I cried too...when Jard lost her brother. That reminds me about my own brother. (Al-Fatihah to him) This is really a moving story. I really adore the relationship of Jard and Jazman. It makes me feel like I want to have a big brother,,,although I feel mad when he left Jard.

"Aku ada."
"Jangan risau. Aku ada." - Sot

"Dia memang special. Tapi dia bukan pakwe saya."
"Saya suka dia. Tapi saya ni bukan orang yang dia suka." - Laila

"Aku tak suka tengok kesunyian yang ada pada kau."
"Aku ada, Jazreen. Aku ada" -Azzad

"Buruk, teruk macam mana pun mak ayah kau, besar mana pun masalah yang kau kena hadap, itu saja yang kau ada. Sekurang-kurangnya masih ada....." - Kak Mas



0 comments:

Post a Comment

let's komen-mengomen..