In My Head



new CN Blue song. lagu ni untuk official debut diorang kat jepun..before ni diorang inide band jer kat sana, tapi aku tengok tiap kali concert mesti full house...huhu.... (bila la dapat gi..??)

aku agak kecewa sikit la dengan MV dier, coz diorang juz berdiri kat satu tempat jer sambil nanyi n main instrument, pastu ada kasut terbang la...kerusi terbang la..owh, btw efek kerusi terbang, tv terbang dan segala benda alah yang terbang tu hebat la....

tapi lagu In My Head ni memang best giler...n bagi aku, ni lah lagu ciptaan terbaik Yong Hwa setakat ni. owh, lagu ni memang fully composed by Yong Hwa pun... ~hebatnya my oppa..kyaaaa~ 


aku ushar2 kat fb, harga album ni rm70 je, tapi yang tu normal edition...yang limited edition nya, rm125...mak aihhhh....tp gerenti puas hati la coz diorang bagi photobook sekali...so aku tengah memasang angan-angan nak beli yg limited edition tu...nampaknya, aku kena bertungkus lumus tingkatkan jualan DVD aku bulan ni...hehe..tapi kan,, yang aku perasan la..kalau album jepun mesti mahal giler e'though cuma mini album jer...kenapa yer? masa aku beli album First Step limited edition, harga rm75 jer..dah lebih kurang sama lak ngan harga In My Head normal edition.....jepun memang kaya kot...haha..

nota kaki: bersabar menanti MV yang HD....owh, satu lagi, susah betul nak cari Mv jepun yang HD....huh!

1 comment:

let's komen-mengomen..