Step It Up Now

sebenarnya aku nak preview pasal lagu baru KARA Step ni dah lama dah....lama dulu...tapi masa tu tetiba dikaburi ngan MV In My Head, pastu tetibe pulak abang adik Infinite buat comeback, terus aku terlupa nak post en3 yang dah bersarang kat draft ni...hehe....eeeeee..macam x patut jer nak post sebab diorang dah gudbye stage kot...tapi post je la...unfair pulak nanti kat KARA..kat idol2 lain aku buat, yg diorang aku x buat pulak....hehe

ey,,borink la blog ko..asyik citer pasal lagu korea jer...
suka hati aku lah..blog aku.huh!

ehhh,, nak start dari man yer??
ha....
masa diorang mula-mula release MV Step, aku agak pening la gak nak cari. dah la DSP (DSP ni syarikat KARA bernaung) asyik block jer mana-mana user yang upload MV Kara, pastu if ada pun, mesti audio dia low quality, x pun vid tu low quality, x der yang HD. So, cuma boleh download dari channel DSPKara..nasib baik lah diorang ada official channel kat youtube kan....hehe...pastu aku nak download yang ada subs, tapi yang ok pun cuma satu..tapi tu yang close up version punyer...so, download jer lah dua-dua vid tu....n oh,,,aku suka video clip dier...berwarna-warni meriah mata aku tengok...hehe..



aku rasa Ji Young makin chumel (aku baru tau dier ni maknae...aku ingatkan Hara yang maknae..keke) and aku rasa Nicole memang rock giler la...rambut baru dier stylo tuh...hehe...rambut Hara biasa jer...pernah ker dier tukar fesyen rambut??hehe....part Nicole rap pun best....best giler..

tapi satu lagi yang x syok. DSP asyik nak block jer vid performance diorang x kisah la kat music bank ke..music core ke...inki ke....semua nk block..dah la vid HD pun cam x HD, sebagai peng-download tegar aku rasa x puas hati tau!

nota kaki: da wat Step jadi message tone, tapi lepas Paradise keluar, tukar message tone Paradise...hehe

0 comments:

Post a Comment

let's komen-mengomen..