Alhamdulillah

Penantian memang satu penyiksaan kan.
Dah dekat seminggu saya x senang duduk, akhirnya, hari ni, berkat hari Jumaat..saya terima khabar yang sangat gembira. Alhamdulillah.

Allah izinkan saya untuk sambung pengajian dalam bidang dentistry. Saya bersyukur sangat sebab Allah tunjukkan jalan untuk saya. Ye lah, sebab saya macam x pasti untuk pilih medic atau dentistry.

Walaupun, sampai saat ni, saya macam berat hati untuk lepaskan tawaran medic di Makassar, tapi saya yakin dengan keputusan saya untuk ke bidang dentistry. Saya yakin Allah beri yang terbaik untuk saya. Dan walau sesusah mana pun bidang ni, saya akan berusaha dan x nak banyak merungut. (ermmm,,,sure ke x komplen?hehe...)



Apa pun, saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat mak n bapak yang sanggup layan kerenah anak   dara yang sorang ni...TQ kat my sis Ummi, Niena, Ain, Husna, Izan, my forever madu Myzan, Apit, Sally, Hanis, Fim, Wahed sebab bagi kata-kata semangat. And also special thanx to Haniem, Hazim n Rasyid sebab layan soalan-soalan saya n korbankan kredit korang untuk call n sms me...ad tq jugak kat semua lah yg bg kata2 perangsang Terima Kasih sangat sangat sangat sangat...sayang korang semua kuat2...hehe.. Paling penting, terima kasih kat pihak BPP sebab terima rayuan saya (^_^)


l.o.v.e

Orang cakap study gigi lagi susah dar study medic. ye ke? hrmmm~

8 comments:

  1. congrats sis !! bila sambung study ni?

    ReplyDelete
  2. Tahniah ye..kat mana sambung nie?takpe pelan2 kayuh..insyallah..all d best..wah bakal dentist la nie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambung kat uitm shah alam ^^...tq, will do my very best.

      Delete
  3. akhirnye impian jd kenyataan.. tahniah my cosen!!! anyway pasni leh la aku mntak servis ko for scaling my teeth' hehhe TAHNIAH!! (^_^)

    ReplyDelete
  4. congratsss wehh... dulu kan aku gi amik medic an? kazen aku yg pegi skali amik dentistry dah habis blaja dah pon. kejap jee wehhhh tak terase. and kalau minat, benda susah pon jadi senang. goodlucckkk! nanti aku booked kau dgn harge kpop fans keeh bile dah jadi doc gigi. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq fannie. nant aku wat special promo utk k-poppers ...haha

      Delete

let's komen-mengomen..